maandag 20 april 2015

De leukste school spulletjes van de Hema

De leukste schoolspullen van de Hema


Ja, je hoort het goed! Van de Hema. De meeste lezers zijn ook gek op schrijven. Ik wel tenminste. Ik hou er ontzettend van om leuke schoolspullen te kopen. De meeste spulletjes zijn wel erg meisjesachtig, maar nog steeds wel ontzettend leuk!  Hier een selectie van mijn persoonlijke favorieten.


1.  De Agenda.
Deze agenda is natuurlijk super cute. De eenvoudige lay out maakt het een ontzettend leuke agenda, omdat je er zo veel zelf mee kan. Deze agenda is mijn favoriet.
Helaas kon ik geen prijst vinden, maar in de lokale Hema zie je hem vast. 


2. Het Schrift.


Dit schrift is net als de agenda super schattig en ontzettend simpel. Dit schrift is er in de kleuren Kraft (zie foto), roze, zwart en blauw. Het design is weer simpel gedaan, wat je tegenwoordig veel meer bij de Hema ziet.

Prijs: 1.95 euro



3. De Wax stempel.

Ja, echt waar. Een stempel, zoals het vroeger gebruikt werd. Dit is toch wel ontzettend schattig. Stel je voor om zo een brief te versturen! Ze zijn verkrijgbaar met 2 designs, een muzieknootje en een hartje. 

Prijs: 4.00 euro


4. De Cadeauset.

Deze cadeauset is perfect om te geven. Het is natuurlijk al een cadeau, maar het ziet er gewoon zo leuk uit. En ik vind het super dat je iemand een starterspakketje voor school kunt geven.

Prijs: 5.00 euro


5. De Notebook.

Niet de film, maar het schrift. Dit schrift heb ik onlangs gekregen van mijn vriend bij de Hema, omdat ik er helemaal verliefd op ben geworden. het is zo ontzettend schattig, ik durf er nog niet in te schrijven want ik ben bang dat ik het verpest. Het is niet het goedkoopste schrift, helaas, maar gelukkig kreeg ik het van mijn allerliefste vriendje.

Prijs: 4.95 euro


Dat was hem alweer! Heb je zelf nog leuke dingen gekocht bij de Hema en staan ze niet in de lijst? Laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten