zaterdag 11 april 2015

Boeken idee

Boeken idee


Een hele tijd geleden was ik wat aan het browsen, en toen vond ik een leuk idee, namelijk de ,,Book Jar." Ik moest het even delen.

Het is heel simpel, maar toch super schattig. Ik heb het zelf al gedaan, en was begonnen halverwege 2014. Ik wou het oorspronkelijk in 2015 open maken, maar ik besloot om nog even te wachten en nog iets meer boeken te lezen. 

Het enige wat je nodig hebt is een pot met deksel, en gekleurde stukjes papier. 

Hou voor een bepaalde periode bij welke boeken je gelezen hebt, en als je een boek uit hebt, schrijf je het op een briefje en stop je het in je pot. 

Kijk na de periode welke boeken je gelezen hebt, en welke je hebben laten lachen en welke je hebben laten huilen. Welke boeken leuk waren en welke niet zo leuk waren. 

Was dit leuk? Laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten