zaterdag 11 april 2015

5 Book Goodies die je moet hebben!


Book Goodies!


Eens in de zoveel tijd moet het, een paar leuke goodies voor bij je boeken. Tassen, book Cases, noem maar op.


Laten we beginnen met deze ontzettend schattige
tote bag:

Ik zag deze tas en ik was meteen verlieft. De kwaliteit lijkt me dan weer wat minder goed, maar dat maakt de ontzettend leuke tas dan wel weer goed.

www.etsy.com
13.56







Dan hebben we deze ideale book cover. Wie kent het niet, dan heb je een boek in de tas, en alle punten buigen om door het ruige gebonk van de tas? Dat probleem heb je niet meer, met deze schattige (en zeer prijzige) book cover.

www.etsy.com
€38.36




I'm freaking out by how cute this is!
Kijk dit lieve dingetje! We kennen het allemaal, nog even dat laatste hoofdstuk, onze ogen beginnen dicht te vallen, we beginnen wazig te kijken, maar nee, we willen dat hoofdstuk nog uitlezen. Is dit dan niet geweldig?

www.etsy.com
€11.91

Kijk dit dingetje. Het is geen boek, je gebruikt het niet voor een boek, en het heeft eigenlijk niets te maken met een boek, behalve dat er één op staat. En dat maakt het juist weer helemaal geweldig.


www.etsy.com
€14.05


Geloof het of niet, dit is geen boek. Dit is het leukste en apartste kussen dat ik ooit heb gezien, en het verdient zeker een plekje in deze lijst.

www.etsy.com
€29.07

Ja, jullie hebben me al betrapt. Ik heb alles van etsy. Ik kan er niets aan doen, ik vind het gewoon zo'n leuke site! Het is alleen erg jammer dat alles zo duur is. Gelukkig, als je goed zoekt, is bijna alles goedkoper te vinden.


Was dit leuk? Laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten